Marketingová propagace pomocí bavlněných tašek - proč ji využít?


Jistě všichni víme, že plátěné tašky jsou bezprostředně tou nejlepší volbou pro naše životní prostředí, ale co je přesněji odlišuje od ostatních igelitových?

Abyste vytvořili účinný marketingový nástroj pro jakýkoliv produkt, o němž budete očekávat rozvoj a prosazování ekologie, musí i takové produkty, jako jsou plátěné tašky spolupracovat s životním prostředím. Přečtěte si nejlepší vlastnosti vlastních plátěných tašek, díky nímž můžete být jedineční.

Bavlněná taška, která přežije i test času

Jestliže výrobek opakovaně využíváte a nesníží se jeho kvalita, jedná se o trvanlivý produkt. Bavlněné tašky mají perfektní poměr pevnosti k možné hmotnosti, které dokáží odnést váš nabízený produkt a dále být využívané k nakupování potravin či jiných osobních potřeb. Jestliže budete mít své dobře viditelné a originální logo na přední straně tašky, o propagaci mezi lidmi máte vystaráno. 

Další velkou výhodou je jejich trvanlivost. Jsou vyrobené tak, aby jej zákazníci mohli používat minimálně dva roky.

plátěná taška

 

Vysoce přizpůsobivé k účelům marketingové propagace

Bavlněné tašky jsou ideální pro jakýkoliv potisk loga, a to díky materiálu, který je velmi vnímavý vůči materiálům pro tisk, ale i k inkoustu. Vaše logo zůstane stále viditelné i po více mycích cyklech, což umožňuje delší propagaci vaší značky - produktu.

Přírodní materiál použitý k výrobě těchto tašek je sám o sobě velmi výhodný, ať už k prostředí či k zákazníkům. U takových tašek se můžeme setkat s různým označením. V naší nabídce najdete látkové tašky z organické bavlny, což znamená, že původ bavlny pochází z kontrolovatelného a ekologického zemědělství.

Navíc je taška velmi lehká, skladná a vleze se do každé dámské kabelky, ale i pánské kapsy.

 Závěrem

Při hledání propagačního produktu jsme tu pro vás. Rádi vám nabídneme široký sortiment bavlněných tašek i pytlíků z kvalitního materiálu s možností vlastního návrhu potisku. Nezapomínejte, že zvyšování povědomí o vámi nabízené značce, zanechá dlouhodobý dojem u potencionálních zákazníků. 

« zpět na seznam článků

Přidej se k nám